Reklamácia a vrátenie tovaru

Bol vám doručený tovar poškodený alebo vám len nevyhovuje? Máme pre vás niekoľko rád, ako to rýchlo vyriešiť.

 

  • Zásielka je poškodená

Pri prevzatí tovaru od dopravcu starostlivo skontrolujte balíček. Ak je poškodený, nepreberajte ho.

Zistili ste, že je tovar poškodený až po prijatí zásielky?

  • Nafoťte závadu čo najskôr
  • Napíšte email na eshop@cyklospeciality.sk kde popíšete dôvod reklamácie. Priložíte fotografie, meno a číslo objednávky. Dohodneme sa s vami, ako to napraviť.

 

  • Tovar nie je kompletný

Zabudli sme na niečo? Aj to sa môže stať. V niektorých prípadoch posielame objednávku vo viacerých balíkoch a na viac krát. Napíšte nám na eshop@cyklospeciality.sk.

 

  • Tovar mi nevyhovuje

Nesedí vám veľkosť? Tlačí vás helma? Nevadí. Postaráme sa o to, aby ste boli spokojní. Na vrátenie tovaru u nás máte 14 dní.

Uvítame, keď pri rozbaľovaní tovaru nezničíte pôvodné obaly. Budeme ich ešte potrebovať.

Pred vrátením tovaru nám napíšte email na eshop@cyklospeciality.sk. alebo nás informujte na 0948 975 175.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V balíčku, kde budete vracať tovar priložte aj list, kde bude uvedené číslo objednávky, meno a dôvod vrátenia, poprípade aj kópia faktúry, alebo variabilný symbol (nájdete aj na prepravnom liste). V prípade platby prevodom na účet alebo na dobierku uveďte aj číslo účtu, kam si prajete zaslať peniaze. Ak ste platili online kartou, tak bude suma odoslaná späť na to číslo karty, ktorú ste použili.

 

  • Máte iný problém?

Potrebujete tovar servisovať, prikúpiť príslušenstvo alebo sa opýtať, ako ich ovládať? Zavolajte nám na číslo 0948 975 175 alebo použite e-mail: eshop@cyklospeciality.sk. Spoločne to vyriešime!