Vitajte na našom novom e-shope, využite uvítaciu zľavu 5% s kódom NEW2024!*

*Zľava sa nevzťahuje na zlacnený tovar a sety.

Reklamácia a vrátenie tovaru

Bol Vám tovar doručený poškodený, nevyhovuje Vám alebo sa niečo pokazilo? Spoločne to vyriešime. Máme pre Vás niekoľko rád, ako na to. 

ZÁSIELKA JE POŠKODENÁ

Pri prevzatí tovaru od dopravcu starostlivo skontrolujte balíček. Ak je poškodený, nepreberajte ho.

Zistili ste, že je tovar poškodený až po prijatí zásielky?

  • Nafoťte závadu čo najskôr
  • Napíšte email na eshop@cyklospeciality.sk , kde popíšete dôvod reklamácie. Priložíte fotografie, meno a číslo objednávky. Dohodneme sa s vami, ako to napraviť.

 

TOVAR NIE JE KOMPLETNÝ

Zabudli sme na niečo? Aj to sa môže stať. V niektorých prípadoch posielame objednávku vo viacerých balíkoch a na viac krát. Napíšte nám na eshop@cyklospeciality.sk.

 

TOVAR MI NEVYHOVUJE

Nesedí Vám veľkosť? Tlačí Vás helma? Nevadí. Postaráme sa o to, aby ste boli spokojní. Na vrátenie tovaru u nás máte 14 dní.

Uvítame, keď pri rozbaľovaní tovaru nezničíte pôvodné obaly. Budeme ich ešte potrebovať.

Pred vrátením tovaru nám napíšte email na eshop@cyklospeciality.sk. alebo nás informujte na 0948 975 175.

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. V balíčku, kde budete vracať tovar priložte aj list, kde bude uvedené číslo objednávky, meno a dôvod vrátenia, poprípade aj kópia faktúry, alebo variabilný symbol (nájdete aj na prepravnom liste). V prípade platby prevodom na účet alebo na dobierku uveďte aj číslo účtu, kam si prajete zaslať peniaze. Ak ste platili online kartou, tak bude suma odoslaná späť na to číslo karty, ktorú ste použili.

 

TOVAR SA POŠKODIL V ZÁRUČNEJ DOBE

  • Informujte sa na 0948 975 175, alebo nám napíšte email na eshop@cyklospeciality.sk kde popíšete dôvod reklamácie a priložíte fotografie, meno, číslo objednávky a váš TELEFÓNNY KONTAKT. Dohodneme sa s vami, ako to napraviť.
  • Reklamáciu je potrebné doručiť osobne alebo doporučenou poštou na nižšie uvedenú adresu. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Balíček neposielajte na dobierku, takéto zásielky nemôžeme prevziať. Nezabudnite priložiť list kde popíšte dôvod reklamácie a uviesť vaše meno, číslo objednávky a TELEFÓNNY KONTAKT! Priložte kópiu faktúry, alebo pokladničného bloku.

Dajte nám o probléme vedieť pomocou reklamačného formulára.

Kontakt

Cyklošpeciality

Račianska 26/D

83102 Bratislava

Tel. 0948 975 175

E-mail: eshop@cyklospeciality.sk

 

MÁTE INÝ PROBLÉM?

Potrebujete tovar servisovať, prikúpiť príslušenstvo alebo sa opýtať, ako ich ovládať? Zavolajte nám na číslo 0948 975 175 alebo použite e-mail: eshop@cyklospeciality.sk. Spoločne to vyriešime!

Práva a povinnosti plynúce z reklamačného poriadku sú detailnejšie popísané v Obchodných podmienkach.

 

 

Cookies

Používame súbory cookie na zabezpečenie správneho fungovania vášho obľúbeného e-shopu, na prispôsobenie obsahu stránok vašim potrebám, na štatistické a marketingové účely a personalizáciu reklám od Googlu a ďalších spoločností. Kliknutím na tlačidlo „Povoliť všetko“ nám udelíte súhlas s ich zberom a spracovaním a my vám poskytneme ten najlepší zážitok z nakupovania.

Vaše nastavenie súborov cookie

Tu máte možnosť prispôsobiť soubory cookie v súladu s vlastnými preferenciami a neskôr nastaviť alebo kedykoľvek vypnúť v pätičke webu.

Technické cookies sú nevyhnutné pre správne fungovanie webu a všetkých funkcií, ktoré ponúkajú.

Personalizáciu prevádzame na základe vami prehliadnutého tovaru. Ďalej potom upravujeme zobrazovaný obsah podľa toho, čo vás zaujíma.

Tieto cookies nám umožňujú meranie výkonu nášho webu a za pomoci získaných dát potom môžeme zlepšovať zážitok z nakupovania zákazníkom.

Tieto cookies sú využívané reklamnými a sociálnymi sieťami vrátane Googlu na prenos osobných údajov a personalizáciu reklám, aby boli pre vás zaujímavé.